Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

Το μαγικό μενταγιόν…




Έχω ένα φίλο που μου είπε κάποτε πως αν έχεις ένα γούρι που σου έχει δώσει θετική ενέργεια, πρέπει να το μεταφέρεις κι εσύ, δίνοντάς το σε κάποιον που νιώθεις ότι βρίσκεται σε ανάγκη, για να νιώσει καλύτερα στη διάθεση και να συνεχισθεί το «δώρισμα» της ενέργειας. Όταν τον πρωτοσυνάντησα στην Πάτρα, μου έδωσε μια φωτογραφία του Μπενίνι, και πίσω έγραψε στα γαλλικά, πως η ζωή είναι ωραία κι ακριβώς από κάτω  : “ho, ho, ho, Houston, I love you!”. Χαμογέλασα. Αποφάσισα να γράψω σήμερα αυτήν τη μικρή ιστορία, που ο κόσμος υποτίθεται, πως έχει χορτάσει φαγητό και γλυκά, και ίσως ασχολείται με πιο «πνευματικής φύσεως» πράγματα, γιατί, αν και τότε δεν τον πίστεψα και πολύ, άλλωστε τα μεταφυσικά με ελκύουν, αλλά ήμουν σίγουρη ότι κι εκείνος,ίσως απλά το είπε, χθες που η κουβέντα ήρθε στην παράσταση, στην οποία, όπως διαπίστωσα μετά, έπαιζε κι ο ίδιος, ευχήθηκα μέσα από την καρδιά μου, να’ ναι ανοιχτοί οι ουρανοί , να τον δικαιώσουν και το μήνυμα αυτό να δοθεί εκεί που ανήκει, καθώς και σ’όσους διαβάζουν αυτό το κείμενο, για υγεία, ελπίδα, αγάπη.
Μαρία Σχίζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου