Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Ονειρεύτηκα ένα western…





Όταν ήμουν μικρή, και μερικές φορές, και όσο μεγαλώνω, κάθομαι στη ρομαντική μου κουκέτα και, ενώ ο μικρός μου αδερφός κοιμάται, ανοίγω το καθρεφτάκι-φραουλίτσα, κάνω τα χείλη μου γκριμάτσα «ψαράκι» και κάνω πως γεμίζω ρουζ τα μαγουλάκια μου… Κι άλλες φορές που με πιάνει η… «μανία» να… πάω στο Hollywood, παίρνω… «φόρα» κι αναρωτιέμαι:
    Τι θα γινόταν αν "Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος", ήταν γυναίκες;-μη χαίρεστε boys, δε θα πλαισίωναν την  όποια Πετρούλα στον καιρό, αλλά...:
-Σύνθημα: κάτω τα περίστροφα, ζήτω οι περιστροφές-ας το παραδεχτούμε,μας αρέσει η 'σάλτσα' στην κουβέντα,
-Παρασύνθημα: ακόμα και στην έρημο, μια ενυδατική είναι όαση,
-Επιμύθιο: ο μεγαλύτερος θησαυρός στη ζωή, είναι να ζεις σα γυναίκα και να γελάς σαν παιδί!!!

 Μαρία Σχίζα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου