Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Αγάπα. Είναι το μόνο που μπορείς! (Look up…)





«Στα πιο τρελά όνειρά μου, παίζεις τον ήρωά μου. Στην πιο σκοτεινή ώρα της νύχτας, με σώζεις, και σώνεις τη ζωή μου».
Bliss and Cerney
 
Είναι οι στιγμές.
 Ό,τι σε κάνει να θυμάσαι την αξία των βλεμμάτων.
Ό,τι μας κάνει να θυμόμαστε πως χρωστάμε ένα βλέμμα ψηλά.
«Χάρισέ μου την παιδική σου ηλικία», είπες χωρίς να το πεις, κι η ψυχή μου ξεχάστηκε, ζεστάθηκε, και, μίλησε για ήρωες, που, μόνο χάρτινοι δεν είναι. Και που πιστεύουν σε μια εποχή φτιαγμένη για ανθρώπους, που έζησαν σε τόπους δακρύων κι έκαναν την αγάπη, ζωή, βίωμα και «κτήμα» τους.
   Πιστεύουν σ’ όλα τα κορίτσια, που γεννήθηκαν για να γεννήσουν αγόρια γενναία.
 Πιστεύουν σ’ όλα τα αγόρια, που γεννήθηκαν για να αγαπούν τα κορίτσια με τα παραμύθια.
Και κάπως έτσι, Τα παιδιά ζωγραφίζουν στους τοίχους…
 Με τραγούδια, χρώματα και ηχοχρώματα, κατευθείαν από τις ιερές χορδές της ψυχής τους.
 Μαρία Σχίζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου