Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Τα 12 ζώδια στο γιατρό…



Κριός :
-        Τι εννοείτε γιατρέ μου ότι  αρρώστησα; Εμένα που με βλέπετε, με βλέπει η αρρώστια κι αρρωσταίνει…
Είστε σίγουρα  ο γιατρός των Power Rangers, ε;
(«Λίμπα» το ιατρείο…).
Ταύρος :
-        Γιατρέ, μετά  απ’ την εξέταση πάμε να «χτυπήσουμε» κανένα παστιτσάκι…
Δίδυμοι :
-        Γιατρέ με ποια «τά’ χει» ο δικηγόρος στον τρίτο;
(Θα τον « τρελάνω» στην κουβέντα και θα ξεχάσει να μου κάνει ένεση!).
Καρκίνος :
-Γιατρέ, θέλω τη μαμά μου…
Και το μπαμπά μου θέλω, αλλά κυρίως τη μαμά μου!

Λέων :
Είμαστε καουμπόηδες
Από το Μεξικό
Κανέναν δε φοβόμαστε
Μόνο το γιατρό…
Τι, δεν είμαστε;

(Αν ο γιατρός δεν έχει κουράρει τη Meryl Streep, εμένα ΔΕ θα με αγγίξει!!).

Παρθένος :

-        Γιατρέ, βλέπατε κι εσείς ER παλιά;

Ζυγός :

-        Γιατρέ, δε μου φοράτε ένα χρωματάκι, όμως! Θα σας «φώτιζε»!

Σκορπιός :

-        Σας αρέσουν κι εσάς οι ιστορίες μυστηρίου, γιατρέ;

Τοξότης :

-        Γιατρέ, αν βγουν καλές οι αιματολογικές, «την κάνουμε» για Τζακάρτα!!! Είσαι;

Αιγόκερως :

-        Γιατρέ, έχω φέρει και το αρκουδάκι μου μαζί! Δε νομίζω να πειράζει… Πειράζει;

Υδροχόος :

-        Γιατρέ, αν το γραφείο σας δεν είναι παραθαλάσσιο, δεν περνάω ούτε απ’ έξω…

Και για να μην ξεχνιόμαστε, μετά κερνάτε παγωτό!

Τι πάει να πει έχω ευαίσθητες αμυγδαλές; Η ευαισθησία είναι το παν. Και ίδιον του Peter Pan!!!!!

Ιχθύες :

-        Αχ , γιατρέ, τι ρομαντικά που είναι στην αίθουσα αναμονής! Αυτά τα λουλούδια πολύ μου αρέσουν!!!!!

Κάθε πότε θέλουν πότισμα να έρχομαι;

                                               Μαρία Σχίζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου