Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

"Είναι οι φίλοι μου"





Φίλος: φύλακας των εφηβικών ονείρων που γεννιούνται και γεννούν την ελπίδα. Αυτός που γίνεται το ουράνιο τόξο στη κάθε βροχή και τα μετατρέπει όλα σε μια αιώνια λιακάδα... Αυτοί οι λίγοι άνθρωποι που μας γνώρισαν στα καλοκαίρια μας αλλά μας ξεχώρισαν στους χειμώνες μας. Μας έμαθαν να μη φοβόμαστε το σκοτάδι αντίθετα να ψάχνουμε τ'αστέρια που κρύβονται σ'αυτό... Εμένα οι φίλοι μου είναι σημεία στον ορίζοντα και μου δείχνουν πάντα πως να επιστρέφω στην αγάπη. Εμένα οι φίλοι μου είναι σταθμοί και εγώ πιστό τρένο που γυρίζω πάντα εκεί... Εμένα οι φίλοι μου απλώνουν στοργικά το γυμνό τους χέρι και χαϊδεύουν το αγρίμι που φωλιάζει στη ψυχή μου και ας φοβούνται τόσο το ουρλιαχτό του γιατί είναι δυνατοί... Εμένα οι φίλοι μου μ'έμαθαν να πετώ,να γελώ και να κλαίω.. Μ'έμαθαν να φοβάμαι,να θυμώνω. Μ'έμαθαν να είμαι άνθρωπος και να ζώ....
Λένια Κουτέρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου